A dohányzásról való leszokás napról napra. A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez

Ez történik a szervezetünkkel, ha letesszük a cigit

A dohányzás növeli a vérnyomást és pulzusszámot, ami nehezíti a szív munkáját, ugyanakkor csökken a szívbe jutó oxigén mennyisége.

hogyan lehet az embereket abbahagyni a dohányzásban a szervek helyreállnak, ha leszokik a dohányzásról

A leszokás tehát a legjobb, amit a szíved egészségéért tehetsz! Ennyi idő kell ugyanis ahhoz, hogy csökkenjen a tüdőrák, illetve egyéb, a dohányzással kapcsolatba hozható betegségek száj- torok- nyelőcső- hólyag- vese- hasnyálmirigy rák okozta halál kockázata.

Tudjuk, hogy a leszokás nehéz, hiszen a nikotin erős pszichés függőséget okoz.

káros-e hirtelen leszokni a dohányzásról orvos

Lehet, hogy úgy gondolod, ez csak egyszerű társasági élvezet, vagy könnyen meggyőzöd magad arról, hogy a dohányzás nyugtatja az idegeid és segít a koncentrálásban. Igen, a függőség arra kényszerít, hogy megpróbáld racionalizálni és igazolni azt.

a dohányzásról való leszokás napról napra

A valóság az, hogy attól a pillanattól, hogy elnyomod a cigit, egészen addig, míg a következőre rá nem gyújtasz, a nikotin-megvonás állapotában vagy. Minél több idő telik el két szál cigaretta között, annál erősebbek a megvonási tünetek, csökken a koncentálási képesség, nő a levertség, ingerlékenység, ami a dohányzás ördögi köréhez vezet.

a dohányzásról való leszokás napról napra

Ez pedig függőség, nem a dohányzás élvezete! KamaszPanasz - CS.

a dohányzásról való leszokás napról napra

A dohányzás hatása a szexre A mértéktelen ivás fizikai hatásai Tippek a másnaposság ellen Kapcsolódó cikkek.

Olvassa el is