Akarok, de nem tudom leszokni a dohányzásról

10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Hogyan küzdheti le a visszaeséshez vezető gondolatokat? | gerloczymarton.hu

A visszaesés szempontjából kritikus, hogy felismerje és kezelje a visszaeséshez vezető gondolatokat. Eddig soha sem sikerült, vajon miért próbálkozom még mindig ezzel. A végén úgyis dohányozni fogok.

Ha nem füstölne úgy, mint egy gyárkémény, én is le tudnék szokni. Csak egy szál cigaretta ma este.

Akarok, de nem tudom leszokni a dohányzásról erős dohányzásellenes gyógyszer

Holnap ismét folytatom a leszokást. A cigaretta mindig hiányozni fog. Ilyenkor például az ilyen gondolatokkal szembeállíthatja a dohányzásról leszokás előnyeit vagy éppen a dohányzással együtt járó kellemetlenségeket. Ne hagyja, hogy ez a nosztalgia aláássa eddigi munkáját! Ne bízza el magát, még sokáig erősnek kell lenni, és vigyázni arra, hogy semmiképpen ne gyújtson rá! Emlékezzen arra, hogy nem szívhat el még egy szál cigarettát sem anélkül, hogy veszélyeztetné azt, hogy ismét dohányozni fog.

A válságok kezelése: Esetleg gondolhatja azt is, hogy a dohányzás de nem tudom leszokni a dohányzásról olyan kivételes körülmények között, mint például egy krízis, nagyon megterhelő helyzet.

10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Nem kívánatos változások: Esetleg olyan változásokkal szembesülhet, mint a testsúlygyarapodás, az ingerlékenység, a koncentrációs problémák és más megvonási tünetek. Önmagában való kételkedés: Az önmagában való kételkedés alááshatja a füstmentesség fenntartására irányuló erőfeszítéseit.

Miért gondolom, hogy most sikerülni fog?

a másodlagos füst veszélye az emberekre hirtelen hagyja abba a dohányzást és az ivást

Például, képzelje el, hogy milyen mérges lenne akkor, ha ezeket a szomszédjától vagy ismerősétől hallaná, és mégis elfogadja saját magától? Hogyan küzdhet meg a visszaeséshez vezető gondolatokkal? Néhány technikát mutatunk be ehhez: Kihívás vagy megkérdőjelezés: A leghatásosabb módja de nem tudom leszokni a dohányzásról gondolatok legyőzésének, ha közvetlenül szembesülünk velük vagy megkérdőjelezzük őket.

Dr. Tamasi Őszintén - Dohányzás leszokás, de hogyan utána?

Emlékezés a dohányzással együtt járó kellemetlenségekre: egy másik stratégia, ha visszaemlékezik, összegyűjti a dohányzással együtt járó konkrét, kellemetlen tapasztalatait. Ilyenek lehetnek például a reggeli köhögés, a gyomorpanaszok, a kifulladás.

Dohányozni akarok és leszokni akarok

Ezeknek a tapasztalatoknak a felidézése segíthet leküzdeni a visszaszokást elősegítő gondolatokat. Figyelemelterelés: Hatékony stratégia lehet az is, ha egyszerűen eltereli a figyelmét a dohányzásról. Képzeletét és gondolatait kellemes, pozitív tartalmakkal foglalja le pl.

zabteák a dohányzásról való leszokáshoz leszokni a dohányzásról, és nem szabad lefogyni

Önmagát megjutalmazó gondolatok: Másik stratégia lehet az, ha a dohányzással kapcsolatban a sikereire és az erősségeire gondol. Nehéz ilyeneket hangosan kimondani, de önmagát mindenki bátran megdicsérheti, elismerően nyilatkozhat saját magáról saját magának.

Olvassa el is