Hagyja abba a dohányzást és pénzt takarít meg. Ha abbahagyja a dohányzást, az impotencia elmúlik

hagyja abba a dohányzást és pénzt takarít meg

Kérjen bátorítást és segítséget a környezetétől! Tanulja meg, gondolja végig, hogyan kezelje a stresszt és a cigaretta utáni vágyat! Szedjen gyógyszert, ha szükséges! Legyen felkészülve a visszaesésre!

Account Options

Jelöljön ki egy napot hét múlva, amelyik nap leteszi a cigarettát! Vezessen naplót, amiben leírja, hogy mikor és miért gyújt rá! Ezt a naplót átnézve jobban megérti, hogy melyek azok a helyzetek, körülmények, amikor cigaretta után nyúl. Mikor elérkezik a kitűzött naphoz, távolítson el minden cigarettát, öngyújtót, gyufát, hamutartót a lakásából, munkahelyéről, autójából!

A dohányzás pszichológiája dohányzó mágnes valódi vélemények

Kitől kaphat segítséget? Mondja el családjának, barátainak, munkatársainak, hogy leszokik a dohányzásról és kérje őket, hogy legyenek ebben segítségére, pl.

Keresés Egyéni szív - és érrendszeri kockázat becslés Milyen esélyem van, hogy infarktust kapjak? Számokkal kifejezhető-e, mekkora a szívbetegség kockázata? Megtudhatja az Ön egyéni kockázatatát az Európai Kardiológiai Társaság, az Európai Szívhálózat és más szakmai szervezetek ajánlásán alapuló rizikó kalkulátorunkból. A kockázati tábla a ben kiadott legfrissebb szakmai ajánlásban jelent meg, a legfontosabb kockázati tényezők szerepét mutatja be.

Forduljon segítségért háziorvosához aki tanácsokkal, tájékoztató anyaggal láthatja el, illetve dohányzás leszoktatással foglalkozó szakrendelésekre irányíthatja, vagy - ez év eleje óta - a dohányzásról való leszokásban segítő, igen hatékony gyógyszert írhat fel az Ön részére!

Jutalmazza meg magát erőfeszítéséért például úgy, hogy a cigarettán megtakarított pénzen vegyen magának valamit, amire vágyik!

hagyja abba a dohányzást és pénzt takarít meg

Mit tegyen, amikor magára tör a cigaretta utáni vágy, vagy feszültséget érez? Valószínű, hogy eddig a cigaretta elszívása feszültsége oldására is szolgált stresszes helyzetekben.

Dohányzás-hízás? Miért abbahagyta a dohányzást és hízott

Szerencsére vannak más módok is, amivel kezelni tudja ezeket a helyzeteket. Például menjen sétálni, vegyen forró fürdőt, lélegezzen lassan, mélyen! Ha rendszeresen a hagyja abba a dohányzást és pénzt takarít meg mellé gyújtott rá, próbáljon kávé helyett például forró teát inni! Abbahagyva a dohányzást, attól függően, hogy mennyit és milyen erős cigarettát szívott, a nikotinelvonás tünetei jelentkezhetnek.

Ezek lehetnek: idegesség, koncentrálási nehézség, ingerültség, fejfájás, erősebb köhögés. E tünetek az első napokban a legkínzóbbak és a napok múlásával fokozatosan javulnak, majd eltűnnek.

Mit kell tudni a nikotinpótló készítményekről?

a dohányzásról való leszokás nem köhög fel váladékot

A nikotinpótló készítmények a dohányzás abbahagyásakor jelentkező nikotinmegvonási tünetek enyhítésére szolgálnak: nikotint juttatnak a szervezetbe cigarettázás nélkül. Magyarországon recept nélkül, tapasz hagyja abba a zab dohányzását rágógumi formájában kaphatók a patikákban.

A bupropion tartalmú, receptre kapható gyógyszer szintén segíthet a dohányzásról való leszokásban.

További alkalmazások a dohányzásról való leszokáshoz Lépj be most! A QuitNow!

Beszélje meg orvosával, hogy önnek melyik szer lenne megfelelő! Nagyon fontos, hogy amikor nikotoinpótló készítményt használ - tapaszt vagy rágógumit - ne dohányozzék!

Az újabb, dohányzás abbahagyását segítő gyógyszer már a nikotin éhséget is csökkenti. Meghízom, ha abbahagyom a dohányzást?

hagyja abba a dohányzást és pénzt takarít meg

A legtöbb ember felszed néhány kilót, amikor abbahagyja a dohányzást. A dohányzás elhagyásából származó súlygyarapodás nem haladja meg a kg-t, a többi a nassolás kerülésével, egészséges ételek fogyasztásával, mozgással elkerülhető.

Dohányzás abbahagyása

Ne felejtse el, hogy bármilyen súlygyarapodás sokkal kisebb mértékű veszélyt jelent az egészségére, mint a dohányzás!

Mi lesz, ha újra visszaszokom? Ne tekintse kudarcnak!

Gondolja végig, miért, milyen körülmények között kezdett ismét cigarettázni, hogy a jövőben fel tudjon készülni a hasonló helyzetekre, és legyen előre kigondolt terve, hogyan fog most viselkedni! Jelöljön ki a későbbiekben egy új napot, amikor leteszi a cigarettát!

Kérlek, hagyja abba a dohányzást - gerloczymarton.hu

A legtöbb, végül is leszokó dohányos többszöri próbálkozásra jutott el a nem dohányzásig. Az első néhány nap lesz a legnehezebb.

hagyja abba a dohányzást és pénzt takarít meg

Ne felejtse el, hogy egyetlen slukk is visszaszokáshoz vezet.

Olvassa el is