Havonta leszokni a dohányzásról

Havi dohányzótabletták. Hatékony dohányzás

a dohányzásról való leszokás idegessé vált hogyan lehet leszokni a dohányzásról a birkákból

Leszokási tippek 1. Első lépésben mindenkinek meg kell találnia a saját motivációját.

aki tényleg hogyan hagyta abba a dohányzást

Ezt senki más nem tudja megfogalmazni helyettetek, ez a ti döntésetek. Erre a kérdésre még a leszokási tippeknél visszatérünk, ugyanis érdemes felkészülni már a leszokás folyamata előtt is. És hogy hogyan?

havonta leszokni a dohányzásról top 5 hogyan lehet leszokni a dohányzásról

Ehhez próbálunk most némi segítséget nyújtani nektek. Fontos, hogy nem mindegyik tippet tudja mindenki alkalmazni.

hogyan hagytam le a dohányzást télen

Meg kell találnotok a saját magatoknak legmegfelelőbbeket és azokat alkalmazni. Azonban az elmondható, hogy minél több ilyen kisebb-nagyobb trükköt alkalmaztok, annál nagyobb valószínűséggel lesz eredményes a leszokás.

leszokni a dohányzást 55 éves korban ingyen leszokhat a dohányzásról

Ha van dohányzó közeli barátotok vagy családtagotok, akik szintén szívesen letennék már a cigit, akkor érdemes együtt megpróbálni, mert úgy még sikeresebben elérhető a füstmentes élet. Életünk során nap mint nap hozunk fontos döntéseket, azonban kellő ráfordított munka nélkül ezek az elhatározások csak lógnak a levegőben, és nem érhetnek valódi meggyőződéssé. Saját magunknak tenni kell azért, hogy elhiggyük, nem kényszerből tesszük amit teszünk, hanem mert ténylegesen a javunkra válik.

Módszeresen olvassunk utána a dohányzás egészségügyi hatásainak, és annak, hogyan javítja az egészségünket a leszokás.

Jogszabályfigyelő

Erre számos internetes oldal áll rendelkezésünkre. Számoljuk ki hogy mire havonta leszokni a dohányzásról mennyit lehet spórolni.

DOHÁNYZÁSRÓL LESZOKÁS könnyen?! - Teljes #könyvösszefoglaló

Foglalkozzunk ezekkel minél többet, szánjunk havonta leszokni a dohányzásról időt, mert idő kell ahhoz, hogy a döntésből meggyőződés váljon. Ez rajtunk múlik.

Gondoljuk át, arányaiban mit nyerünk a leszokással napi, heti, havi szinten. Változtassuk meg saját hozzáállásunkat a dohányzáshoz: a leszokás ITT kezdődik! A leszokáshoz nem elég csak az elgondolás és az akarat. Kulcsfontosságú, hogy a motivációdat a leszokás teljes ideje alatt meg tudd őrizni. Sokat segíthet ebben egy motivációs lista, amit mindig magadnál tarthatsz.

Havi dohányzótabletták. Hatékony dohányzás

Ebben írd le azokat a dolgokat, amiért eltökélted a leszokást, így ha megkívánod a cigit, akkor csak ránézel a listádra, és újból lendületet kapsz. Íme, hogyan is néz ki egy ilyen lista: 1. Az egészségem egyre többet köhögök, egyre csúnyábban 2. Pénz a félretett pénzből el tudok menni a kiszemelt fesztiválra 3. Havonta leszokni a dohányzásról a barátnőmet nagyon szeretem őt, és nem szeretném, ha a cigi lenne az akadály kettőnk között Neked mik a legfontosabb okok, amiért letennéd a cigit?

Ha van már néhány rangsorold, hogy melyik a legfontosabb. Leszokni a dohányzásról nem könnyű, nagy motiváció és kitartás nélkülözhetetlen hozzá. Készülj fel a leszokásra!

Válassza ki az Önnek megfelelő NICORETTE® terméket a leszokáshoz!

Gondold át alaposan, próbáld meg nem halogatni. Tökéletes időszak nincs, de vannak jobb és rosszabb időszakok. Nem túl optimális ha például most váltottál munkahelyet, ha valamilyen negatív esemény ért, ha stresszes időszak elé nézel ilyenkor inkább egy kicsit várj, amíg rendeződnek a dolgok körülötted és utána próbálj meg kitűzni egy időpontot! Várd ki ebben a hónapban a leszokási tippeket! A leszokás rengeteg önismereti munkával jár, amit nem spórolhatunk meg, ha végérvényesen le szeretnénk tenni a cigit.

Havonta leszokni a dohányzásról, nem dohányzom Káros-e a hirtelen a dohányzásról való leszokás?

Nézzünk szembe saját magunkkal, mert senki sem fog leszokni helyettünk! Számos kérdés merül fel például a múlttal kapcsolatban: Volt-e már leszokási kísérletem a múltban és miért nem sikerült?

Mit csinálhatnék máshogy?

Olvassa el is