Leszokni a dohányzó rendszert

leszokni a dohányzó rendszert

Mit tehet, ha szeretne leszokni a dohányzásról? Mutatjuk Szívbetegség, magas vérnyomás, érszűkűlet, krónikus hörghurut, daganatos megbetegedés, az magzat károsodásának veszélye - csak néhány a nikotin okozta leszokni a dohányzó rendszert. Fotó: Pixabay Az egészség és a jó közérzet miatti aggodalom az alapja a dohányzásról való leszokásnak.

  1. Miért olyan nehéz leszokni a dohányzásról?
  2. Így nyír ki minket a cigi - gerloczymarton.hu
  3. Pihenő a kispadon - Reklám a javából A nikon dohányos spray-t vásárol Hogy a spray Melissa; golgotavirág.
  4. 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz Leszokni a dohányzást ártalom nélkül
  5. Így nyír ki minket a cigi Portfolio Cikk mentése Megosztás Dohányzás miatt 25 percenként hal meg egy ember Magyarországon.
  6. Mit tehet, ha szeretne leszokni a dohányzásról? Mutatjuk | gerloczymarton.hu

A szándék könnyen meghozható, a gyakorlatba átültetés viszont nagyon nehéz. Erős dohányosoknál jelennek meg az elvonási tünetek:"- idegesség és nyugtalanság,- fáradtság,- alvászavarok, - koncentrációzavarok,- ingerlékenység, depresszív hangulat,- megnőtt étvágy, falánkság,- súlynövekedés- a férfiak átlagosan három kilót, a nők négy kilót híznak leszokni a dohányzó rendszert dohányzás abbahagyása után.

a dohányzásról való leszokás egyszerű módja a nők olvasása

A testi elvonási tüneteknél sokkal súlyosabbak a pszihés problémák. A cigaretta utáni erős vágynak köszönhető, hogy a dohányzás abbahagyása után néhány napon vagy héten belül újabb cigaretta után nyúl az illető.

Leszokni a dohányzást ártalom nélkül, 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Mégis megéri az első, talán legnehezebb napokat, heteket átvészelni. Nemcsak az egészségnek tesz jót, hogy nem dohányzik az illető, hanem a közérzetét is javítja. A nem dohányzás néhány pozítiv hatása:- a dohányos köhögés megszűnik, a légzés könnyebbé, jobbá válik, - a fizikai teljesítmény fokozódik, - a bőr lassabban öregedik és a fogak nem színeződnek sárgára, - az ízlelő- és szaglóképesség javul, - csökken a hajlam a megfázásra, - a lakás és a ruhák nem bűzlenek a cigarettaszagtól, hamarabb kap csókot nem dohányzótól, - spórolni is tud.

Mit tehet Ön dohányzásról leszokás esetén? Fontos a szilárd elhatározás: soha többet rágyújtani!

Navigációs menü

Az általános mondás, "minden nap egy szállal kevesebbet szívok" nem vezet eredményre. A nikotin utáni vágy nemcsak testi szokásokat vált ki.

leszokni a dohányzó rendszert a hörgők dohányzáskor fájnak

A dohányos hozzászokik bizonyos helyzetekhez, mint pl. Legjobb, ha a leszokással egy testi és lelki pihenés, lazítás, szabadság utáni időszakban próbálkozik. Számos, jellegzetes dohányzási szokás elmarad és az új benyomások elterelik a figyelmet a cigaretta utáni vágytól.

2. Ünnepelje meg a leszokást!

Tűzzön ki személyes jutalmat, kisebb jutalmat egy hónapnyi, nagyobb jutalmat fél évnyi nemdohányzás után. Tájékoztassa a családját, barátait és munkatársait az elhatározásról, hogy támogatni tudják.

12 éves, hogy hirtelen leszokjon a dohányzásról Abbahagytam a dohányzást, ami velem van

Ne csak édességgel helyettesítse a cigarettát, hanem olyan dolgokkal is, amik örömet szereznek. Tájékozódjon szakembereknél, orvosoknál! Nikotinkészítmények nikotintapasz, nikotinrágógumi az "első nemdohányzó időszakban" alkalmazva enyhítik az elvonási tüneteket.

Olvassa el is