Leszokni a dohányzásról könnyű megjegyzések. A dohányzásról leszokás támogatása szakmai bizonyítékok alapján

Leszokni a dohányzásról szeminárium | Allen Carr Központ

5 tipp, ami segít leszokni a dohányzásról | BENU Gyógyszertárak

Dohányzásról leszokás Nincsenek megjegyzések Egészségügyi problémáink egy részére nincs befolyásunk, bármit is teszünk, kialakulnak. De tény, hogy döbbenetesen sokat ártunk saját magunknak.

Rengeteg az olyan probléma, ami az életvitelünk, rossz szokásaink, káros szenvedélyeink miatt alakul ki. Ezek közül toronymagasan vezeti a listát a dohányzás.

Egészsége egyik legnagyobb ellensége a dohányzás

Ön dohányzik? Talán azért olvassa a cikket, mert Leszokni a dohányzásról könnyű megjegyzések is érintett, és dohányzik? Hiába tudjuk, mennyire káros az egészségre, rengeteg ember szívja hosszú éveken, évtizedeken át.

leszokni a dohányzásról könnyű megjegyzések

A dohányzás nagyon erős függőséget tud okozni, így még akkor sem könnyű megszabadulni tőle, amikor a dohányzó már tényleg szeretne.

Nem arról van szó, hogy a dohányosok nem tudják, mit kockáztatnak. Pontosan tudják, hiszen a dohányzásellenes kampányoknak hála, a csapból is ez folyik. Egy részüket nem érdekli, és nem igazán hiszi el, de talán azok vannak a legtöbben, akik szeretnének szabadulni a függőségüktől, de nem tudnak.

Hogyan is működik az Allen Carr módszer?

Sokan mondják, hogy csak akaraterő kérdése, de ez nem feltétlenül igaz. Külső segítség, esetleg extra motiváció nélkül nagyon kevés dohányos tud eredményesen leszokni a cigiről.

leszokni a dohányzásról könnyű megjegyzések

Tényleg ennyire nehéz? A cigarettában a nikotin az, ami elsősorban a függőséget okozza. A nikotin pedig gyorsan ürül, ezért van az, hogy hamar megkívánja a következő cigarettát. Igazi addiktív anyagként a nikotin arra késztet, hogy mind többet és többet vigyen be.

Ez egy mókuskerék, amiből nem könnyű kiszállni. Kezdetben észre sem veszi, és a napi szál cigiről nagyon hamar eljut a napi 1 doboz, vagy még több cigiig. Itt nagyon sokan megijednek, és próbálkoznak a leszokással. Ilyenkor azonban már nem könnyű, mert aki már ennyit szív, annak pláne nehéz elviselni a nikotinmegvonást.

5 tipp, ami segít leszokni a dohányzásról

Igazi ördögi kör: nem tud leszokni, de ha tovább szívja, még erősebb lesz a függősége. Pár sikertelen kísérlet után a legtöbb dohányos egyszerűen beletörődik, hogy nem tudja letenni a cigarettát, és feladja. Beletörődik, hogy leszokni a dohányzásról könnyű megjegyzések márpedig így marad, miközben frusztrálja a gondolat, hogy közben folyamatosan rombolja az egészségét. Köztes megoldásnak tűnhet az elszívott cigaretták számának csökkentése. Ez azonban további idegességet, frusztrációt okozhat, hiszen nem gyújthat rá az ember akkor, amikor igényelné.

Mivel enyhítheti ilyenkor az idegességet?

Röviden összefoglalva:

Hát ez az! A cigivel. A visszahúzó rituálék A dohányosok jelentős része bizonyos szituációkban szinte automatikusan gyújt rá. Aki dohányzik, vagy dohányzott, pontosan tudja, miről beszélünk: egy cigi a reggeli kávéhoz, egy a buszra várva, egy utolsó meló előtt, egy az ebédszünetben, evés után, egy a délutáni kávéhoz… a sort a végtelenségig lehetne folytatni, nyilván az egyéni napirendek szerint.

Az ilyen rituálék nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy nem tud leszokni az érintett.

miért kellene leszoknom a dohányzásról az allen carr dohányzásról való leszokás nem segít

Akkor hiányzik a legjobban a cigaretta, amikor automatikusan, megszokásból szívja. Éppen ezért érdemes az ilyen helyzeteket elkerülni, a hasonló berögződéseken változtatni, ha komolyan gondolja a leszokást. Ha például a kávéhoz mindig is cigizett, akkor magát a helyzetet is hasznos megszüntetni, és a kávét is elhagyni egy időre, így kevesebb a hibalehetőség.

A dohányzásról való leszokás 9 lépése

Mehet más útvonalon munkába, ebédelhet máshol, a délutáni kávé helyett ihat teát — csak ne legyen ugyanaz a helyzet, mint amihez kell a cigaretta. Egyedül nem megy Miért olyan nehéz leszokni a dohányzásról? Amikor megpróbál leszokni, általában úgy képzeli, hogy leszokni a dohányzásról könnyű megjegyzések magát, és nem gyújt rá többé.

leszokni a dohányzásról, és a feleségek kevés lesznek

Na ez az, ami nem szokott összejönni. Ha leszokok a dohányzásról, mi az előnye nem, hogy a dohányosok mindössze százaléka képes ilyen módon leszokni a bagózásról. Döbbenetesen alacsony szám, igaz?

Ebből is látszik, hogy a dohányzás egy nagyon erős függőség, amivel nem biztos, hogy meg fog tudni egyedül birkózni.

Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása miatt Nyugtalanság Szájszárazság Három olyan általános stratégia van, ami javíthat az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk I-M-A stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes! Érdemes mindig magánál tartani valamilyen folyadékot. Vizet például vihet magával félliteres műanyag palackban is, ami általában elfér akár egy kézitáskában is.

Szerencsére azonban ma már kérhet segítséget a leszokáshoz. Segítséggel sokkal eredményesebb tehet. A természetgyógyászat is segítséget kínál azoknak, akik le szeretnének szokni a dohányzásról.

Ha ezt az utat választja, akkor szakember segítségével teheti le a cigarettát, ezáltal körülbelül hatszorosára emelve a siker esélyét. Hogy működik ez?

Hogyan lehet leszokni a dohányzásról törés után, Ez lesz, ha abbahagyja a dohányzást

Személyre szabott programmal segít a szakember. Fülakupunktúrával lehet csökkenteni a sóvárgást, a cigaretta utáni vágyat, illetve talpreflexológiával gyorsítható a méreganyagok ürülése a szervezetből, ami hozzájárul ahhoz, hogy hamar jobban érezze magát. Szeretne leszokni a dohányzásról szakember segítségével?

Olvassa el is