Szeretném leszokni a dohányzásról, mondja meg, Könnyen leszokni?

Allen Carr módszer - Dohányzás leszokás könnyen

A válasz egyértelműen igen. Ha a társa eldöntötte, hogy leszokik a dohányzásról, akkor a siker egyik legfontosabb meghatározója a társas környezettől kapott támogatás. Bár minden dohányos, minden leszokási kísérlet más és más, mégis megfogalmazhatunk néhány tanácsot, amelyek segíthetnek Önnek, hogy a lehető legjobb támaszt tudja nyújtani a sikeres leszokás érdekében.

Könnyen leszokni?

Először mindenképpen kérdezze meg, hogy miben segíthet. Ezzel kifejezheti azt, hogy törődik társával, és fontosnak tartja ezt az elhatározását.

  1. Az Aspirin® Protect-ről A dohányzásról le lehet szokni!
  2. gerloczymarton.hu | Köszi, nem dohányzom! Így tettem le a cigit

Mi az, amivel segíthet társának leszokni a dohányzásról? Erősítse meg benne, ha most elhatározza sikerülni fog! Még akkor is sikerülhet, ha korábban már voltak próbálkozásai. A legtöbb dohányos többször fut neki, míg elegendő gyakorlatot szerez abban, hogy sikeresen álljon ellen a cigaretta és a dohányzás kísértéseinek. Különösen a cigaretta letételét követő első napokban kell elérhetőnek lennie a társa számára.

Talán szeretne beszélni a problémáiról, vagy csak együtt lenni olyan baráttal, aki támogatja. Ezért teremtsen arra Szeretném leszokni a dohányzásról, hogy beszéljenek egymással, kávézzanak együtt természetesen cigaretta nélkül és nemdohányzó helységben, vagy éppen étkezzenek együtt.

Ajánlja fel, hogy meglátogatja ezekben a napokban! Kérdezze meg, hogyan érzi magát és ne csak azt, hogy már tényleg nem dohányzik-e! Ne beszéljen a cigarettáról, hacsak a társa fel nem hozza a témát! Sokszor sokat segíthet az is, ha a barátja nem gondol a cigarettára.

relax hipnózis leszokni a dohányzásról hidroponika, hogyan lehet leszokni a dohányzásról

Segítse a leszokót abban, hogy elkerülje azokat a körülményeket, amelyek felkelthetik a dohányzás és a cigaretta utáni vágyat. Ezért mindig válassza a nemdohányzó részt az étteremben, kávézóban, kerülje azokat a helyzeteket, amelyekben a barátja dohányzókkal, dohányfüsttel találkozhat.

Köszi, nem dohányzom! Így tettem le a cigit

Tervezzenek nemdohányzó programokat pl. Adja értésére, hogy mennyire büszke arra, hogy leszokik Szeretném leszokni a dohányzásról dohányzásról! Erősítse meg benne, hogy mindig ott áll mellette bármit mond vagy bármit is tesz!

dohányzás nélkül a dohányzásról való leszokás elvesztette az eszméletét

Készüljön fel arra, hogy a barátja esetleg mondja meg és barátságtalan lesz, sőt esetleg bántó módon is viselkedhet! Legyen megértő, nehéz utat tesz meg! Rendszeresen ünnepelje meg a társával a fontosabb szakaszokat pl.

Szeretném leszokni a dohányzásról, mondja meg 20 perc alatt hagyja abba a dohányzást

Mit tehet, ha barátja komolyan aggódik a testtömegének növekedése, a súlygyarapodás miatt? Néhány kilogramm súlygyarapodás a dohányzásról való leszokás természetes következménye. Ugyanakkor a felszedett kilók száma lényegesen csökkenthető.

Ehhez azonban változtatásokra van szükség a táplálkozásban és a testmozgásban: Segítheti társát abban, hogy inkább kis kalóriatartalmú ételeket válasszon.

Hogyan segíthetek másokat leszokni a dohányzásról?

A leszokás folyamán a dohányosok egy része például az édes, magas kalóriatartalmú ételeket választja. Javasoljon neki kis kalóriatartalmú ételeket, zöldséget, friss gyümölcsöt, nyers sárgarépát, cukormentes rágógumit, cukormentes üdítőt, ásványvizet.

A mozgás a másik eszköz. Ebben az időszakban különösen ajánlott a szokásosnál több mozgás. Ajánlja fel barátjának, hogy együtt kocognak, sétálnak, lépcsőznek, bicikliznek, úsznak, vagy bármi mást csinálnak.

10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

A lényeg az, hogy mozogjanak. Akár kezdjenek el együtt konditerembe járni, még az is lehet, hogy ez Önnek is jót tesz. Hogyan segíthet a barátjának, ha nagyon sóvárog a cigaretta után? Emlékeztesse, hogy a sóvárgás elmúlik akkor is, ha rágyújt, és akkor is, ha nem gyújt rá.

A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez

A sóvárgás hullámszerűen tőr rá a leszokásban lévőkre, és ugyanígy el is múlik. Ajánlja fel, amikor rátör a sóvárgás, hívja fel Önt, ez segíthet elterelni a figyelmet hogy az emberek abbahagyják a dohányzást. Ehhez természetesen elérhetőnek is kell lennie.

Segítsen abban, hogy minél könnyebben elhagyhassa a barátja azt a helyet, ami kiváltotta benne a sóvárgást pl. Ilyen esetben a legjobb stratégia, ha a személy kilép a kihívást jelentő helyzetből. Mi az, amit NE tegyen? Ne mondja, hogy ez könnyű, még akkor se, ha ez Önnek korábban könnyen ment! Minden leszokás más és más, Szeretném leszokni a dohányzásról nem zajlik le ugyanúgy. Arról persze jó, ha beszél, hogy a leszokás milyen előnyeit tapasztalta meg saját magán.

Ne cikizze, ne prédikáljon, ne szidja le! Ezek egyszerűen nem működnek.

  • Allen Carr módszer - Dohányzás leszokás könnyen
  • Gyógyhír magazin Biztató Nagyon örülök a "találkozásunknak", dr.
  • Nagyon szeretnék leszokni a dohányzásról, Nehéz volt leszokni a dohányzásról

Ehelyett mindig fejezze ki, mennyire nagyra tartja Szeretném leszokni a dohányzásról próbálkozásáért! Mit tegyen, ha a társa visszaesik? A dohányosok nagy aránya visszaesik, de többszöri próbálkozás után már nagyon magas a sikeres leszokás esélye. Nem szabad, hogy feladja a társa támogatását! Dicsérje meg, hogy megpróbálta bármennyi ideig is mondja meg dohányzott. Bátorítsa, hogy tegyen kísérlet ismét. Bátorítsa abban, hogy tanuljon ebből a próbálkozásból! A tanulságokat levonva sikeres lehet a következő alkalommal.

Fontos, hogy különbséget tegyenek a megbotlás és a teljes visszaesés között!

Szeretném leszokni a dohányzásról, mondja meg

A megbotlás — például egy szál cigaretta — megnehezíti az ügyet, de nem feltétlenül jelent visszaesést. Ha a társa egy szál cigarettát elszívott, akkor figyelmeztesse arra, hogy le akar szokni a dohányzásról, minden szál cigaretta megsokszorozza a visszaesés esélyét.

Szeretném leszokni a dohányzásról, mondja meg

Mire ügyeljen, ha Ön dohányzik, de a társa le akar szokni a dohányzásról: Ne dohányozzon a társa előtt! Minden dohányzással kapcsolatos inger, mint például a látvány, a füst illata, akár a hamutartó kiválthatja a cigaretta utáni sóvárgást, amivel komolyan megnehezíti a helyzetét. Ne tegye ki kísértésnek. Ne kínálja meg cigarettával még viccből se! Még egy slukkot sem!

Tegyen kísérletet Ön is a leszokásra, együtt egyébként is könnyebb. Miben segítheti a leszokni akaró dohányosokat.

Olvassa el is